eusi Klass
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

England und so

+4
Cinzi binzi
vinci
fabi
Britschgi
8 verfasser

Seite 1 von 2 1, 2  Weiter

Nach unten

England und so Empty England und so

Beitrag  Britschgi Di Sep 02, 2008 10:26 am

Hey vo wenn bis wenn gömmer jetzt uf England?
Wieviel Cash nämed ier mit?
Britschgi
Britschgi

Anzahl der Beiträge : 23
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Di Sep 02, 2008 10:30 am

hesch de zettel scho wieder verlore? Very Happy

also mer gönd:
13. Oktober 2008
Check-in am 10.15
Abflug am 12.15

mer chömed hei:
25. Oktober
21.20 Ankunft in Kloten

heschmer mal no de artikel mit dem seriemörder? Very Happy
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Britschgi Di Sep 02, 2008 10:37 am

ja nei verlore nöd.. aber han doch nöd zueglost... ich schiss uf d'enderli und die andere lehrer.. sorry.. für was simmer det? nöd mal gross frage hämmer chöne stelle...

ja gisch mal bi google was ih.. han dä artikel us dä ziitig usegrisse kah..
Britschgi
Britschgi

Anzahl der Beiträge : 23
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Di Sep 02, 2008 10:41 am

ja wenn ich "serienmörder england" igib chunt sicher gaaaanz viel aber nöd de artikel Wink mueschmer scho no was gnauers sege.

naja, ich han zuminscht de zettel gläse. und tyypisch enderli "ja das sind kei frage, das ghört jetzt nöd dahie". weisch wei het die sich gschämt für eusi klass?! Very Happy

wieviel geld nimmsch du mit? ich glaubs eifach charte und... hmm... kei ahnig
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Britschgi Di Sep 02, 2008 10:48 am

ja sind 25 lüüt scho umbracht worde.. also jugendlichi.. und in london...

ja mier sind au die einzige wo was gseit händ... die andere sind eifach schwuchtlene wo sich nöd getraued was zsäge...

ich glaub ich wechsle CHF 700.-
Britschgi
Britschgi

Anzahl der Beiträge : 23
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Di Sep 02, 2008 10:52 am

ja scho... scheiss egal. ändere chöndmer eh nüt meh. wenn die ******* Lehrer sich entschiede hend sich fertig. wär ja gege ihres prinzip sich vo schüeler no überzüüge lah. mir sind ja nur schüeler.

hehe okay. du meinsch also de vo london macht denn grad 2 wuche ferie 6 stunde weg vo sim eigentliche mörder-ort? ja, chan ja passierer...

und wieso grad 700.-? wie chunsch uf die zahl? ich glaube det äne isch recht tüüür...
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  vinci Di Sep 02, 2008 11:13 am

ich bin ja im februar 2 wuche gsii...und det wo ich gsi bin isches nöd sooo tür gsii...also chunt druff ah was...bus und taxi sind im verhältnis recht güstiger...

aber gester hani mit lüt gredet wo au es paar wuche in england gsi sind...eifach amene andere ort..und det isches grad viel türer gsii als bi mir... Shocked drum wetti da lieber nix sege...bristol isch ja glaub recht gross...

eis weissi...eini wo in bristol gsi isch mite schuel...het sich en 3 koffer müse chaufe, will sie mega viel sache kauft het..wo sie da nöd so günstig becho hett...das het sie mir so gseit...

also recht viel verschideni ussage...

han also au üüüberhaupt kei ahnig wie viel cash ich mitneh söll :-s han, woni gange bin, ca 500.- gwechlet ka und das hetmer nid glange..han müse uselah...

vinci

Anzahl der Beiträge : 30
Anmeldedatum : 01.09.08
Alter : 33

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Di Sep 02, 2008 11:15 am

3 Koffer!?

Isiii ich nimme mini 3 Millione mit... hehe
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  vinci Di Sep 02, 2008 11:18 am

hehehe okee ich au Cool

ja ich wür sege kredit- oder bankchärtli sind unvermeidlich Wink

vinci

Anzahl der Beiträge : 30
Anmeldedatum : 01.09.08
Alter : 33

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Cinzi binzi Di Sep 02, 2008 11:58 am

ja aso ich wüür au sege Visa karte oder s bankkärtli muss debi sii, bi mir isch mis bankkärtli in england allerdings nöd gange..weiss nöd ob mer det eventuell irgendwas muss entsperre lah füürs usland...

susch gömer halt in london denn gschnell bide queen verbie und ruuumet ire tresor....
Cinzi binzi
Cinzi binzi

Anzahl der Beiträge : 14
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Nico Di Sep 02, 2008 7:20 pm

das musch am weber sege...er isch in nizza scho am erste tag für 200euro go tecktoniksache chaufe...haha xD
aber 1000franke womer selber müend zahle isch au no gunueg, findeder nöd au?? und den nöd emal direktflug...:-(
Nico
Nico

Anzahl der Beiträge : 24
Anmeldedatum : 02.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Britschgi Mi Sep 03, 2008 9:48 am

Es isch zum chotze die Organisation! sorry die händ doch kein Plan die Transene!
Britschgi
Britschgi

Anzahl der Beiträge : 23
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Cinzi binzi Mi Sep 03, 2008 10:12 am

ja aber das isch ja klar gsie bi de enderli......

jaaa voll unnötig.. zersch uf London und den öppe 4 stund mit em Car...!!! Transe!!!!
Cinzi binzi
Cinzi binzi

Anzahl der Beiträge : 14
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Mi Sep 03, 2008 10:19 am

ja gömmer nwiegschtens mitem car?

sie het doch mal gseit zug? haha

isch eich denn es fuessballspiel no irgendwo? claudio? nico?
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Nico Mi Sep 03, 2008 10:34 am

ja sicher!! gester scho alles abklärt:
am 18.08.08 spielt Bristol City - Norwich City (2.höchsti liga in england)
mer müend möglichst schnell abkläre und sege, dass a dem tag eifach ken usflug gmacht wird!!
de match isch @ 3 o'clock pm.

scho geil oder?? und vorallem chammer abem 28.09.08 online bstelle uf de homepage vo bristol city....
Nico
Nico

Anzahl der Beiträge : 24
Anmeldedatum : 02.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Mi Sep 03, 2008 10:43 am

ja aber ich han a so was GROOOOOOOOOOOOOOOSSES denkt oder wenigschtens kult. so àla chelsea (-lächelnd) oder West Ham (-United) oder natürlich millwall (!!) oder middlesbrought!

ich weiss es isch hüt nüme s gliche. aber wär trotzdem geil.

die sind schwul:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_City_F.C.
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Nico Mi Sep 03, 2008 10:57 am

ja aber erstens vergiss es dass mer chönd uf london ga (mer chönd zwar scho fröge) den zweitens vergiss es dass mer no tickets überchunnt!! diä stadie vo premierleague verein sind scho nur mit de saisonkartene jedes spiel usverkauft...
Nico
Nico

Anzahl der Beiträge : 24
Anmeldedatum : 02.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Britschgi Mi Sep 03, 2008 11:03 am

dFabi isch scho en rechte Hooligan..Wink
ebe mer müänd eifach luege dass das klappt.. suscht isch scheisse....
Britschgi
Britschgi

Anzahl der Beiträge : 23
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Mi Sep 03, 2008 11:04 am

alsoalso.. ich check mal e charte ab wo was liiit. ich meine ich han zwar kei ahnig vo fuessball aber ich nimm ah westham zum biispiel spielt au nüme 1. liga oder?

also setts scho gah. hehehehehehehehe

ACAB Wink
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Nico Mi Sep 03, 2008 11:22 am

West Ham spielt premier league. das rechts ide tabelle gsehsch alli premier league verein: http://www.premierleague.com/page/FixturesResults
Nico
Nico

Anzahl der Beiträge : 24
Anmeldedatum : 02.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Mi Sep 03, 2008 11:34 am

oh nei man. was sind die arschis all so guet!?

also mir isch egal wasmer lueged. aber chli hooligan stimmig meüssts scho sii Wink
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Dr. Riza Di Sep 23, 2008 1:54 pm

de wöfle het gschrebe... kv mail
Dr. Riza
Dr. Riza

Anzahl der Beiträge : 50
Anmeldedatum : 10.09.08
Alter : 35
Ort : Menziken

http://www.myspace.com/turkishmassacre

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Di Sep 23, 2008 2:05 pm

also ich han de enderli scho gschriebe... denke die mehrchoste sind nöd allzu hoch, oder?



da no de brief für die wo en nonig gseh hend :

Liebe Klasse M1.510

Sie haben mir am 8.9.2008 einen Brief geschickt, der von der ganzen Klasse mitunterzeichnet worden ist. Es geht darum, dass Sie Bedenken haben, im Rahmen des Fremdsprachenaufenthaltes in Bristol jeweils alleine in Gastfamilien zu übernachten.

Wir haben diese Problematik diskutiert und mit der Gastschule abgesprochen (deshalb hat die Beantwortung etwas länger gedauert).

Grundsätzlich halte ich fest, dass ein Fremdsprachenaufenthalt u.a. dazu dient, Ihnen ein Maximum an Möglichkeiten zu offerieren, wo Sie Englisch sprechen können/müssen. Das funktioniert als alleiniger Lernender in einer Gastfamilie offenkundig besser, als wenn Sie je zu zweit sind.

Des weiteren ist ebenfalls klar (es steht auch so in meiner Vereinbarung), dass es nicht das Ziel ist, Abends möglichst oft und ergiebig auszugehen. M.M nach werden Sie später und rückblickend lieber an "exklusive" Abdende im Kreis Ihrer Gastfamilie zurückdenken (das zeichnet Ihren Fremdsprachenaufenthalt ja gerade aus!). Einzelne "Pub- und Partyerlebnisse" gehören zwar zum Erkunden und Erleben des britischen "Way of Life" - aber ausgehen können Sie ja auch in Zürich... (ich beschreibe dies nur um der Vollständigkeit willen und im Wissen, dass es nur einen indirekten Zusammenhang mit Ihrem Brief hat).

Nichts desto trotz machen wir Ihnen folgendes Angebot:
Wir haben durch die Gastschule einige Familien eruieren lassen, die auch je 2 Lernende aufnehmen könnten, entweder in zwei Einzel- oder einem Zweibettzimmer.

Falls Sie von diesem Angebot profitieren wollen, melden Sie dies bitte umgehend (d.h. noch diese Woche(!) und deshalb auch meine Antwort per E-Mail) Ihrer/Ihrem E-Lehrenden. Falls Sie den "Zuschlag" dafür bekommen, müssten Sie jedoch mit geringen Mehrkosten rechnen (zusätzliche adm. Aufwendungen der Gastschule) - wir werden Ihre Wünsche aber nach Möglichkeit berücksichtigen.

Selbstverständlich ist es für die KV Zürich Business School ein grosses Anliegen, dass Sie sich in Ihrem Fremdsprachenaufenthalt sicher fühlen!
In diesem Sinne wünsche ich Ihnen schon jetzt eine erfolgreiche Zeit in Bristol!


Freundliche Grüsse
Christian Wölfle
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Dr. Riza Di Sep 23, 2008 2:18 pm

fabi schrieb:also ich han de enderli scho gschriebe... denke die mehrchoste sind nöd allzu hoch, oder?



da no de brief für die wo en nonig gseh hend :

Liebe Klasse M1.510

Sie haben mir am 8.9.2008 einen Brief geschickt, der von der ganzen Klasse mitunterzeichnet worden ist. Es geht darum, dass Sie Bedenken haben, im Rahmen des Fremdsprachenaufenthaltes in Bristol jeweils alleine in Gastfamilien zu übernachten.

Wir haben diese Problematik diskutiert und mit der Gastschule abgesprochen (deshalb hat die Beantwortung etwas länger gedauert).

Grundsätzlich halte ich fest, dass ein Fremdsprachenaufenthalt u.a. dazu dient, Ihnen ein Maximum an Möglichkeiten zu offerieren, wo Sie Englisch sprechen können/müssen. Das funktioniert als alleiniger Lernender in einer Gastfamilie offenkundig besser, als wenn Sie je zu zweit sind.

Des weiteren ist ebenfalls klar (es steht auch so in meiner Vereinbarung), dass es nicht das Ziel ist, Abends möglichst oft und ergiebig auszugehen. M.M nach werden Sie später und rückblickend lieber an "exklusive" Abdende im Kreis Ihrer Gastfamilie zurückdenken (das zeichnet Ihren Fremdsprachenaufenthalt ja gerade aus!). Einzelne "Pub- und Partyerlebnisse" gehören zwar zum Erkunden und Erleben des britischen "Way of Life" - aber ausgehen können Sie ja auch in Zürich... (ich beschreibe dies nur um der Vollständigkeit willen und im Wissen, dass es nur einen indirekten Zusammenhang mit Ihrem Brief hat).

Nichts desto trotz machen wir Ihnen folgendes Angebot:
Wir haben durch die Gastschule einige Familien eruieren lassen, die auch je 2 Lernende aufnehmen könnten, entweder in zwei Einzel- oder einem Zweibettzimmer.

Falls Sie von diesem Angebot profitieren wollen, melden Sie dies bitte umgehend (d.h. noch diese Woche(!) und deshalb auch meine Antwort per E-Mail) Ihrer/Ihrem E-Lehrenden. Falls Sie den "Zuschlag" dafür bekommen, müssten Sie jedoch mit geringen Mehrkosten rechnen (zusätzliche adm. Aufwendungen der Gastschule) - wir werden Ihre Wünsche aber nach Möglichkeit berücksichtigen.

Selbstverständlich ist es für die KV Zürich Business School ein grosses Anliegen, dass Sie sich in Ihrem Fremdsprachenaufenthalt sicher fühlen!
In diesem Sinne wünsche ich Ihnen schon jetzt eine erfolgreiche Zeit in Bristol!


Freundliche Grüsse
Christian Wölfle

schrieb di mehrchoschte den em forum pleaseeeeeeeeee dankeschöön
Dr. Riza
Dr. Riza

Anzahl der Beiträge : 50
Anmeldedatum : 10.09.08
Alter : 35
Ort : Menziken

http://www.myspace.com/turkishmassacre

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  fabi Di Sep 23, 2008 2:21 pm

was schnurrsch du?

meinsch die gheied vom himmel abe i min chopf ihne?
fabi
fabi

Anzahl der Beiträge : 131
Anmeldedatum : 01.09.08

Nach oben Nach unten

England und so Empty Re: England und so

Beitrag  Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Seite 1 von 2 1, 2  Weiter

Nach oben

- Ähnliche Themen

 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten